نمایه نویسندگان

ا

  • احدی، حسن تدوین بسته آموزش اسلامی فرزند مبتنی بر رویکرد علامه طباطبایی(ره) و استاد مطهری(ره) [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • اسکندری، حسین بررسی جهتگیریهای ارزشی نسل جوان و عوامل مؤثر بر آن [دوره 22، شماره 22، 1393]
  • اسمعیلی، معصومه ساختار و الگوی کیفیت زندگی اسلامی مبتنی بر دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 22، شماره 22، 1393]
  • افشار، عبداله بررسی مفاهیم ایثار و شهادت در کتابهای درسی دوره‌ ابتدایی [دوره 22، شماره 24، 1393]

ب

  • باقری، فریبرز ساختار و الگوی کیفیت زندگی اسلامی مبتنی بر دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 22، شماره 22، 1393]
  • بختیاری، حسن بررسی میزان تأثیر برنامه های تربیتی آموزشگاه رزم مقدماتی شهید مدرس بر تربیت دینی سربازان [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • بختیار نصرآبادی، حسنعلی نقش خیال در تربیت انسان (از منظر آیت الله جوادی آملی) [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • برجعلی، احمد ساختار و الگوی کیفیت زندگی اسلامی مبتنی بر دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 22، شماره 22، 1393]
  • بناهان، مریم تبیین مبانی ارزش شناسی سند ملی آموزش و پرورش در رویارویی با بحران اخلاقی [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • بهرامی، قاسم بررسی میزان تأثیر برنامه های تربیتی آموزشگاه رزم مقدماتی شهید مدرس بر تربیت دینی سربازان [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • بهشتی، سعید رویکرد، مبانی، اهداف، روشها و محتوای تربیت زیبایی شناختی از دیدگاه علامه جعفری(ره) [دوره 22، شماره 22، 1393]
  • بهشتی، سعید بررسی تطبیقی آرای تربیتی ملامحسن فیض کاشانی و جان دیویی [دوره 22، شماره 24، 1393]

ج

  • جعفری کادیجانی، نسرین تدوین بسته آموزش اسلامی فرزند مبتنی بر رویکرد علامه طباطبایی(ره) و استاد مطهری(ره) [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • جعفری هرندی، رضا تحلیل جایگاه محورها و عوامل سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سوره مبارکه حجرات در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • جمشیدی، اصغر بررسی عوامل مؤثر بر برنامه درسی اسلامی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه‌های تهران [دوره 22، شماره 22، 1393]

ح

  • حاتمی، عماد بررسی انتقادی اخلاق ارتباطی نادینگز با تأکید بر دیدگاه جوادی آملی در کتاب مفاتیح الحیات [دوره 22، شماره 25، 1393]
  • حسن زاده، روح اله رویکرد، مبانی، اهداف، روشها و محتوای تربیت زیبایی شناختی از دیدگاه علامه جعفری(ره) [دوره 22، شماره 22، 1393]

خ

  • خاری آرانی، مجید بررسی تطبیقی آرای تربیتی ملامحسن فیض کاشانی و جان دیویی [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • خالقی نژاد، سیدعلی نقد دیدگاه پدیدارشناسی در برنامه‌درسی با شاخص‌های مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 22، شماره 24، 1393]

د

ر

  • رضایی، محمد جعفر غایت شناسی تربیت عقلانی در ساحت فردی از دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 22، شماره 25، 1393]

س

  • سبحانی ن‍ژاد، مهدی تبیین عوامل مفهومی فرهنگ ایثار و شهادت و تحلیل جایگاه آن در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [دوره 22، شماره 25، 1393]
  • سبحانی نژاد، مهدی تحلیل جایگاه محورها و عوامل سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سوره مبارکه حجرات در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • سبحانی نژاد، مهدی بررسی مفاهیم ایثار و شهادت در کتابهای درسی دوره‌ ابتدایی [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • سپاهی، مجتبی غایت شناسی تربیت عقلانی در ساحت فردی از دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 22، شماره 25، 1393]
  • سهرابی، مریم بررسی نقش استفاده از فناوریهای نوین (ماهواره و اینترنت) بر هویت دینی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 23، 1393]

ش

  • شرفی، محمدرضا الگوی تربیت اخلاقی اسلامی با محوریت کرامت نفس [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • شریف زاده، حکیمه السادات بررسی نقش استفاده از فناوریهای نوین (ماهواره و اینترنت) بر هویت دینی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • شفیع آبادی، عبدالله ساختار و الگوی کیفیت زندگی اسلامی مبتنی بر دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 22، شماره 22، 1393]
  • شهریاری، محمد الگوی تربیت اخلاقی اسلامی با محوریت کرامت نفس [دوره 22، شماره 23، 1393]

ص

  • صادق زاده قمصری، علیرضا گفتگوی تربیتی و اصول و روشهای آن: واکاوی گفتگوهای تربیتی قرآن [دوره 22، شماره 25، 1393]
  • صالحی، اکبر نگاهی جامع به تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه شهید مرتضی مطهری با تأکید براصول، اهداف و روشهای تربیتی [دوره 22، شماره 25، 1393]
  • صالحی متعهد، زهرا گفتگوی تربیتی و اصول و روشهای آن: واکاوی گفتگوهای تربیتی قرآن [دوره 22، شماره 25، 1393]

ط

  • طلایی، ابراهیم گفتگوی تربیتی و اصول و روشهای آن: واکاوی گفتگوهای تربیتی قرآن [دوره 22، شماره 25، 1393]

ع

غ

  • غفاری، ابوالفضل بررسی انتقادی اخلاق ارتباطی نادینگز با تأکید بر دیدگاه جوادی آملی در کتاب مفاتیح الحیات [دوره 22، شماره 25، 1393]

ف

  • فرزاد، ولی اله تدوین بسته آموزش اسلامی فرزند مبتنی بر رویکرد علامه طباطبایی(ره) و استاد مطهری(ره) [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • فیروزی، اسماعیل نگاهی جامع به تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه شهید مرتضی مطهری با تأکید براصول، اهداف و روشهای تربیتی [دوره 22، شماره 25، 1393]
  • فضل الهی قمشی، سیف اله اولویت ‌بندی عوامل خانوادگی مؤثر در تربیت دینی فرزندان [دوره 22، شماره 25، 1393]

ک

  • کاظمی، کاظم بررسی جهتگیریهای ارزشی نسل جوان و عوامل مؤثر بر آن [دوره 22، شماره 22، 1393]
  • کجباف، محمدباقر تدوین بسته آموزش اسلامی فرزند مبتنی بر رویکرد علامه طباطبایی(ره) و استاد مطهری(ره) [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • کرمی، مرتضی بررسی تأثیرآموزش گروهی مهارتهای کنترل خشم بر اساس آموزه-های اسلامی بر پرخاشگری دانش آموزان [دوره 22، شماره 22، 1393]

م

  • مرادی، امیر نگاهی جامع به تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه شهید مرتضی مطهری با تأکید براصول، اهداف و روشهای تربیتی [دوره 22، شماره 25، 1393]
  • میرمحمدتبار، سید احمد بررسی نقش استفاده از فناوریهای نوین (ماهواره و اینترنت) بر هویت دینی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • میرهادی، سید مهدی نقش خیال در تربیت انسان (از منظر آیت الله جوادی آملی) [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • مقدم زاده، علی تبیین عوامل مفهومی فرهنگ ایثار و شهادت و تحلیل جایگاه آن در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [دوره 22، شماره 25، 1393]
  • ملکی، حسن نقد دیدگاه پدیدارشناسی در برنامه‌درسی با شاخص‌های مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • ملکی توانا، منصوره اولویت ‌بندی عوامل خانوادگی مؤثر در تربیت دینی فرزندان [دوره 22، شماره 25، 1393]

ن

  • نجفی، حسن تحلیل جایگاه محورها و عوامل سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سوره مبارکه حجرات در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • نجفی، حسن تبیین عوامل مفهومی فرهنگ ایثار و شهادت و تحلیل جایگاه آن در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [دوره 22، شماره 25، 1393]
  • نجفی، محمد نقش خیال در تربیت انسان (از منظر آیت الله جوادی آملی) [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • ندایی، هاشم بررسی میزان تأثیر برنامه های تربیتی آموزشگاه رزم مقدماتی شهید مدرس بر تربیت دینی سربازان [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • نژادمحمد نامقی، عاطفه ساختار و الگوی کیفیت زندگی اسلامی مبتنی بر دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 22، شماره 22، 1393]
  • نیستانی، محمد رضا بررسی فرصتها و تهدیدهای ناشی از گسترش فناوری اطلاعات در تربیت دینی دانش آموزان دبیرستانهای پسرانه شهر اصفهان [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • نصراصفهانی، محمدرضا اهداف تربیت عرفانی در نگاه مولانا با تأکید بر انسانشناسی [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • نیلی، محمد رضا بررسی فرصتها و تهدیدهای ناشی از گسترش فناوری اطلاعات در تربیت دینی دانش آموزان دبیرستانهای پسرانه شهر اصفهان [دوره 22، شماره 24، 1393]
  • نوروزی، رضاعلی اهداف تربیت عرفانی در نگاه مولانا با تأکید بر انسانشناسی [دوره 22، شماره 23، 1393]
  • نوروزی، رضا علی غایت شناسی تربیت عقلانی در ساحت فردی از دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 22، شماره 25، 1393]

و

  • وجدانی، فاطمه جایگاه و حدود تعاریف تحلیلی و هنجاری تربیت و تأملی در برخی از تعاریف موجود [دوره 22، شماره 22، 1393]

ه

  • هاشمی، سید محمد جواد بررسی فرصتها و تهدیدهای ناشی از گسترش فناوری اطلاعات در تربیت دینی دانش آموزان دبیرستانهای پسرانه شهر اصفهان [دوره 22، شماره 24، 1393]

ی

  • یوسف زاده، محمدرضا بررسی عوامل مؤثر بر برنامه درسی اسلامی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه‌های تهران [دوره 22، شماره 22، 1393]